středa 30. července 2014

Vítejte !!!!


Takže ahoj já jsem Daniel a vítám vás na mém blogu, kde se budu snažit zabývat knihami. Sice nemám s vedením blogu moc zkušeností, ale snad se bude dařit a časem se do toho dostanu :). Doufám, že mi budete pomáhat a mít tenhle blog rádi a já se za to pokusím dávat sem dobré recenze (zatím písemné, pak když přemůžu stud tak možná i ve formě videí). Snad mi tohle nadšení pro vedení blogu vydrží, protože jsem člověk, který se rychle pro něco nadchne a postupem času o to ztratí zájem, ale knihy miluju už dlouhou dobu a vypadá to, že mě nikdy neomrzí, takže by to mohlo  vyjít :). Tak se mnou mějte trpělivost a já se budu snažit sem co nejdříve přidat nějakou recenzi :). 

Zatím mi můžete napsat, jakou knihu právě čtete, případně jakou knihu jste naposledy četli a rozhodně by jste mi jí doporučili :).

Já právě čtu tohle :



1 komentář:

  1. Ahoj! Nemáš zájem spolupracovat s mým blogem http://knihomolky4ever.blogspot.cz/?

    Pokud ano napiš na e-mail- knihy4ever@gmail.com

    OdpovědětVymazat