neděle 7. září 2014

Měsíční chvástačka - Srpen 2014

Sice trochu později, ale přeci, se hlásím s rubrikou co je nového. Tentokrát to je za měsíc srpen.

Nejprve jsem navštívil obchod Levné knihy, kdy jsem šel pro knihu Na Větrné hůrce od Emily Bronteové. Z této knihy mám trochu strach, protože jde spíše o knihu pro ženy, ale anotace mě prostě uhranula a rozhodl jsem se to tedy zkusit. Tu anotaci vám sem opíši, protože je vážně skvělá

"Na bouřném severu Anglie leží Větrná hůrka. Panství vřesovišť a mokřadů, kde žijí lidé nezkrotní jako okolní příroda. Kraj kde na hřbitovech ještě straší...kde vášeň stravuje zamilovaná srdce."

No řekněte sami, jestli ta anotace není úžasná. No a jak jsem tak dál procházel levnými knihami s Větrnou Hůrkou v ruce, narazil jsem na knihu Sběratel nevěst. Tuto knihu jsem našel na internetových stránkách prodejny a všude již byla nedostupná a tak jsem se mířil s tím, že tuto knihu již neseženu. Nakonec jí v Plzeňských levných knihách měli v docela dost velkém množství, takže jsem byl mile překvapen a potěšen.

Další týden jsem se vydal do Neoluxoru pro knihu Labyrint: Útěk od Jamese Dashnera. Na tuto knihu mě navnadil trailer na chystaný film, který vám přidám na konec tohoto článku. Tuhle knihu jsem prostě musel mít a zdárně se blížím ke konci této knihy, takže se můžete v blízké době (když bude čas) těšit na recenzi této knihy. No a abych si toho nenesl málo, přibral jsem ještě knihu Podoba od Tany French. Tuhle knihu jsem četl přibližně před rokem a absolutně tuhle knihu miluju. Nebojím se říct, že to je i nejlepší kniha, kterou jsem doposud četl. Přečetl jsem i ostatní knihy od této autorky a líbili se mi, ale Podoba se mi dostala pod kůži a i když jde o knihu, která má něco málo přes 500 stránek, během necelých tří dnů, kdy jsem ještě chodil do školy jsem tuto knihu zdolal. V nejbližší době, až se opět najde skulina času se chystám na její re-reading a už teď se těším.

Tohle by tedy byly moje knihy za srpen a mě by zajímalo, zda jste některou z knih četli a jak se vám případně líbily.

Na závěr přidávám slíbený trailer na filmovou verzi Labyrint: Útěk od Jamese Dashnera.

Žádné komentáře:

Okomentovat