úterý 7. června 2016

Unboxing #21

Po delší době se opět hlásím a tentokrát poněkud slavnostně. Tento článek není jen obyčejný unboxing. Tedy alespoň pro mě ne. Jedná se totiž o rozbalování mého prvního recenzního výtisku, a to od nakladatelství JOTA. Nedokážete si ani představit, jakou jsem měl radost, když mi tento balíček přišel. A ještě větší radost jsem měl po rozbalení. Proč? Tak se pojďte podívat, co vše se ukrývalo v balíčku.

Náčiní připraveno, tak můžeme rozbalovat :)

Pomalu se probojováváme precizně zabaleným balíčkem a už tam něco vykukuje...

...a je to třetí díl série Sirotčinec slečny Peregrinové, Knihovna duší.

Z této knihy mám velkou radost, a o to větší, že jde o recenzní výtisk. 

Ke knize bylo ještě připojeno pár věcí, které moji radost znásobily. "Plácajda" na ovívání se ve slibovaných vedrech bude jistě hodit...

...záložka s motivem druhého dílu série se bude také jistě hodit...

...ediční plán si důkladně prolistuji...

...a největší radost mi udělal náramek s názvem této série, po kterém jsem dlouho toužil. Balíček mě tedy velmi potěšil a všechny výše zmíněné věci jistě využiji.

Velice děkuji nakladatelství JOTA, že mi poskytlo tento recenzní výtisk a přidalo spoustu nádherných, tématických dárků. Ještě teď nemůžu uvěřit, že všechny tyto věci mám. Jste skvělí!! :)



4 komentáře:

  1. Gratuluji ke spolupráci. :) Navíc ty tématické dárečky jsou krásné, tenhle balík musel opravdu hodně potěšit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde o spolupráci, ale zatím jen o tuto knihu.Takže není k čemu moc gratulovat, ale každopádně děkuji :). Balík opravdu neskutečně potěšil, protože byl skvělý a nacpaný k prasknutí :D

      Vymazat
  2. Sice nejsem fanynkou Podivných dětí, ale moc se mi líbí to, jak jsou tyhle knihy graficky upravené a pozornosti jsou moc super :) Ať se kniha líbí!
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nejsem zrovna skalním fanouškem této série...tedy než jsem přečetl tento díl. Budu si muset tu sérii celou znovu přečíst, protože teprve teď mě opravdu začala zajímat :D. A ty pozornosti jsou vážně skvělé. Děkuji za přání a za komentář :)

      Vymazat