úterý 15. listopadu 2016

Unboxing #23

Už jsou to více jak dva měsíce, kdy se na blogu objevil poslední Unboxing. Knihy sice stále přibývaly, ale všechny jsem si zakoupil v kamenném knihkupectví. Nyní ovšem přišel konečně balíček, a to dokonce s recenzním výtiskem. Vím, že pro mnohé to není nic úplně speciálního, ale pro mě, který nemá zatím žádnou spolupráci, je každý získaný "recenzák" neskutečná radost.

Recenzní výtisk pochází z nakladatelství OMEGA, které vyhlásilo konkurz na knihu, kterou právě teď vybalím z balíčku. Takže pojďme na to.




Takhle to vypadá jako standardní balíček...


...já jsem ale nikdy neměl zatím možnost, abych balíček rozpaloval tímhle super způsobem. To trhátko dost usnadňuje práci. Ano...i taková maličkost mi dokáže udělat radost :)


A tady už je jasně vidět, jaká knížka se v balíčku ukrývala. Je to kniha "Ztracená" od Adama Nevilla. Obálka vypadá úžasně. Co říkáte?


Sice to nedělám, ale přidám sem oficiální anotaci ke knize, protože je docela zajímavá. 

ANOTACE:

Je rok 2053 a kvůli změně klimatu jsou na Zemi miliardy bezdomovců a hladovějících – snadná kořist pro pandemie, které zaplavují celý svět. A jsou to žně pro násilné gangy a bandy pašeráků lidí, kteří živoří v rozpadajícím se světě, kde vládne "královna Smrt". Svět otce se změnil v peklo před dvěma lety. Jeho čtyřletá dcera se ztratila, když chvíli nedával pozor. Okamžiky před jejím zmizením se mu neustále dokola honí v hlavě. Ale policie nemá zájem; kdo by se dnes ještě staral o nějaké ztracené dítě? Všechno je to na něm, musí ji najít sám. 

Zní to zajímavě že? To se jistě nedá upřít. Už jsem stačil tuto knihu rozečíst a pokud vás zajímají prvotní dojmy, tak musím říct, že je to zvláštní. Očekával jsem něco trochu jiného, ale jsem téměř na 50 stránce, takže kdo ví, jakým směrem se kniha ještě zvrtne. Takže se brzy těšte na recenzi :)

Nakladatelství OMEGA samozřejmě děkuji, že mi tento recenzní výtisk poskytli a vložili do mě důvěru. Snad ji nezklamu :).






2 komentáře:

  1. Gratulace, já vyhrála od omegy knihu Lovci duchů :))
    Těším se :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to také gratuluju :) Lovci duchů vypadají taky zajímavě :)
      Ať se líbí :)

      Vymazat