pátek 23. února 2018

Unboxing #26

A je tu další překvapení, které připravilo nakladatelství Slovart. Od té doby, co Slovart vytvořil svůj nový label #Booklab, se nakladatelství rozhodlo, že nás bude překvapovat balíčky, ve kterých nebudeme tušit, co se nachází za knihu. Zkrátka přijde informace o doručování balíčku a nezbývá tak nic jiného, než čekat, až balíček přijde nebo se snažit na stránkách Slovartu vyhledat, co by to mohlo být za novinku. Tentokrát to ale bylo těžší, protože jsem s přesností nedokázal určit, kterou knihu by měl balíček ukrývat. Měl jsem dva tipy, a tak se pojďme podívat, jestli jsem se trefil alespoň jedním svým tipem :).



Onen tajemný balíček, který dlouho v tomto stavu nevydržel, protože jsem ho automaticky roztrhal na několik částí....prostě nedočkavá šelma O:)


A svým tipem jsem se trefil a dokonce to je jedna z mých nejočekávanějších knih tohoto roku. Patricka Nesse sice moc načteného nemám, ale kniha Něco víc byla zajímavá a tohle zní velice zajímavě. Asi dlouho nevydržím a pustím se rovnou do čtení, protože mě opravdu láká.





Kniha je naprosto krásně udělaná, a to ze všech stran. Obálka božská, dokonce se mi i líbí, co v nakladatelství udělali s názvem knihy. Anotace sice moc neprozrazuje, ale i tak mě hrozně láká.


Právě teď má skvělou náladu a neustále se na knihu musím koukat. Je prostě nádherná a já moc děkuji nakladatelství SLOVART, že mi tuto knihu zaslali. Opět se vám to podařilo a neskutečně jste mě překvapili a potěšili :).

Schválně...kolik z vás se na tuhle knihu chystá a nemůže se dočkat, až se do ní také začte?? :)

5 komentářů:

  1. Já knihu přečetla ještě v ten den, kdy mi přišla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je paráda :D. Neříkám, že mě to také nenapadlo, ale já jsem přečetl první kapitolu a musel jsem toho nechat, protože zrovna mám rozečtenou Říši bouří. Seriózně ale uvažuji nad tím, že si dám od Sarah J. Maas pauzu a přečtu si právě tuhle knihu :).
      Mimochodem...jak se ti Nejdelší den Adama T. líbil?? :)

      Vymazat
  2. Knihu mám na svém seznamu, sice to není priorita, ale ráda bych si tez přečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíme, jak moc bude dobrá a třeba se prioritou stane ;) :)

      Vymazat
  3. Knížku mám také na svém seznamu. Není to sice priorita, ale ráda bych si ji přečetla :)

    OdpovědětVymazat