neděle 7. prosince 2014

Měsíční chvástačka - listopad 2014

Jako tradičně se vám hlásím se svojí pravidelnou chvástačkou, tentokrát za měsíc listopad. Za tento měsíc se mi doma nashromáždilo doma, pro mě, neuvěřitelných 17 knih. Člověk by si řekl, že by to mohlo být tím, že jsem měl začátkem listopadu narozeniny, ale k narozeninám jsem dostal pouze jednu knihu a zbytek jsou knihy, které jsem dostal, koupil si a v tom nejlepším případě vyhrál :) Takže se pojďte podívat, jaké knihy se mi v listopadu objevily v knihovničce :)

Knihy, které jsem dostal:



Z těchto 7 knih, mám trochu strach, protože jsem žádnou neměl na seznamu ke čtení a navíc jde o knihy, které jsou několikáté v sérii a nebo patří opravdu mezi žánry, které nečtu. Tedy až na knihu od Eda McBaina, na kterého se opravdu těším.

Kniha k narozeninám:


K narozeninám jsem dostal od svých skvělých kamarádek poukázky do Dobrovského, a tak jsem si mohl pořídit Hvězdy nám nepřály. Z této knihy mám ohromnou radost a po dokoukání filmu jsem si musel koupit knihu s filmovým přebalem :) 
Recenzi najdete ZDE .

Knihy, které jsem vyhrál:



O těchto knihám jsem psal v jednotlivých unboxinzích. Ze všech knih mám ohromnou radost :)
Recenze na Školu dobra a zla ZDE.

Knihy, které jsem si koupil:


V Tescu jsem narazil na Dech a po dlouhém rozhodování (3 týdny), kdy jsem kolem knihy chodil, jsem si jí pořídil :)
Recenze ZDE.



A tento měsíc jsem nakoupil jen 2 knihy v Levných knihách, což je úspěch, když jsem tam byl skoro každý den :D

Knihy, které jsem našel na půdě:  :D


A nakonec jsem opět prolezl naší půdu a našel sem tyto knihy, které bych si někdy moc rád přečetl :)


Pokud jste nějakou z knih četli, určitě mi napište, jak se vám líbili. Budu rád, když mi nějakou z nich doporučíte a navnadíte mě na ni :).

Na závěr si vás ještě dovolím poprosit, aby jste se podívali na mé první video s Bookshelf tour a ohodnotili ho, abych věděl, zda má cenu pokračovat s natáčením. Za každý názor budu moc vděčný :)

Video

Žádné komentáře:

Okomentovat