pondělí 9. listopadu 2015

Unboxing #12

Po delší době se mi podařilo opět vyhrát nějakou tu knihu. Štěstěna se na mě usmála a přinesla mi knihu, která je zasazena do žánru, který již dlouho chci zkusit, ale ještě jsem se k tomu neodhodlal. Tuto výhru proto beru jako jasné znamení, že se přiblížil ten správný čas :)

Pojďme to rozbalit ;)




Začalo to jako vždycky. Zvonek u dveří a klasický balíček :)


Ale ukázalo se, že to není obyčejný balíček. Byla to výhra a víte co ? Ta kniha tam opravdu byla :D


A tady už můžete poznat, o jakou knihu jde...


Jak lvové od Petra Schinka. Jde o sci-fi knihu s prvky steampunku. Jak už jsem říkal v úvodu, tento žánr jsem chtěl již dlouho zkusit, takže konečně mohu :)

Já moc děkuji Petrovi z blogu Schefikuvblog, že mi umožnil si o tuto krásnou knihu zasoutěžit a samozřejmě nakladatelství Epocha, že mi knihu zaslala. Udělali jste mi všichni ohromnou radost :)

4 komentáře:

  1. Moc pěkná výhra :) Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k výhře, já pořád někde soutěžím o knížky a zatím jsem neměla štěstí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)

      Jen hlavně vytrvej. Jednou to určitě vyjde. Já nemám třeba celý rok štěstí, a pak najednou v jednom měsíci vyhraji třeba 2 knihy. Přijde to vždy, když to nejméně čekáš :)

      Vymazat