středa 3. února 2016

Unboxing #15

Po nějaké době je tu opět unboxing. V poslední době se mi celkem zalíbilo vyměňování knih v bazaru, na databázi knih. Pokud tedy někdo pohledává knihu, kterou jsem ochoten prodat a zároveň prodává knihu, kterou bych rád vlastnil, není nic lepšího, než si je vyměnit. Ne jinak tomu je u této knihy. Jde o první díl jedné série, kterou jsem sice už celou přečetl, ale vždycky jsem jí chtěl vlastnit. Konečně jsem učinil první krůček, abych toho dosáhl. 


Ještě zabaleno...copak je asi uvnitř?


Jo...je to Zloděj blesku, první díl ze série o Percy Jacksonovi, od Ricka Riordana. 


Tuhle sérii jsem chtěl vždycky vlastnit.

Jak jste na tom vy? Měníte také knihy za knihy, nebo upřednostňujete raději prodej knih a za peníze si pořídit knihu novou? A najdete se tu někdo, komu se série o Percy Jacksonovi nelíbila?

Žádné komentáře:

Okomentovat