pondělí 7. března 2016

Unboxing #18

Nedokážu si představit lepší začátek týdne, než když si člověk může rozbalit balíček, v kterém se na 100% ukrývá kniha. Já takové štěstí tento týden mám a rád se s vámi o tu radost podělím :).
Tentokrát jde o knihu, jejíž první díl jsem minulý týden dočetl a musel jsem si hned objednat druhý díl. Kdo sleduje mojí Facebookovou stránku, tak už jistě ví, která kniha se v balíčku ukrývá. Kdo mě na FB nesleduje, můžete to napravit zde KLIK.
Tak a dost dělání reklamy a jdeme rozbalovat :)


Podle nálepky na balíčku jistě mnoho z vás poznalo, že jde o balíček ze stránky Megaknihy.cz. Balíček je balen ekologicky, a i když nejsem žádný zapálený ekolog a není to nic, co bych přímo vyžadoval, i tak mě to těší!


Ozbrojen nožíkem jsem se pustil do rozbalování, abych co nejrychleji vysvobodil knihu z kartónů. 


Megaknihy nezklamaly a kniha je opět precizně zabalena.


Pro jistotu ještě v bublinkové folii...


a kniha nsvíc ještě samostatně zabalena ve fólii. S balíčkem jsem nadmíru spokojen a už je vám určitě jasné, že jde o druhý díl Magisteria, který nese název, Měděná rukavice.


Sice jsem očekával, že součástí balíčku bude opět nějaká záložka, ale nemůže být každý balíček dokonalý, takže se s tím nějak smířím :D. Samolepka potěšila a ještě více potěšila rychlost, s jakou byl balíček doručen. :)

A co vy a Magisterium? Už jste se k této sérii dostali, nebo ještě vyčkáváte? Rozhodně neotálejte, protože tahle série má rozhodně co nabídnout!

4 komentáře:

  1. Já četla první díl a byl prima:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím. :) A zatím to vypadá, že druhý díl je ještě lepší :).

      Vymazat
  2. S balíčkem to je nejlepší začátek nového týdne :) Měděnou rukavici už jsem četla a moc se mi líbila :) Byla ještě lepší, než první díl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedokážu si představit, že by týden mohl začínat líp :D. Já jsem teĎ v polovině Měděné rukavice a musím ti dát za pravdu. Zatím je to opravdu lepší, než první díl :)

      Vymazat