pátek 20. ledna 2017

Unboxing #24

Po nějaké době se hlásím opět s unboxingem, který tentokrát skrývá výhru, kterou pořádalo nakladatelství Mystery Press. Nebyla to ale soutěž, kdy by se odpovídalo na otázky, ale hádalo se podle fotky, kolik javorových listů je ve skleněné míse. Kupodivu jsem se svým odhadem nejvíce přiblížil a kniha tak byla moje :). Asi si dovede představit tu radost, když jsem se tuto zprávu dozvěděl. Ale nebudu se tu zbytečně rozkecávat, protože jsme tu všichni stejně jen kvůli tomu balíčku :) Pojďme se do něj pustit ;)






Tahle obálka se mi líbila už když jsem ji viděl na internetu, ale až na živo jsem ji skutečně ocenil.     Je nádherná!



Jedná se o Thriller, který má i na své obálce uvedeno romantika & napětí. S tou romantikou si nejsem úplně jistý, ale věřím tomu, že to k sobě půjde a užiju si to :)


Podle anotace to zní hodně zajímavě a už se těším, až se do knihy ponořím.


Moc děkuji nakladatelství Mystery Press, že vytvořilo takovou skvělou soutěž, do které jsem se mohl zapojit a za zaslání knihy. Mám velkou radost! :)


1 komentář:

  1. Gratuluji k výhře. Knihu neznám, ale thrillery já ráda, tak se po ní podrobněji podívám. Užij si čtení :-)

    OdpovědětVymazat