pátek 24. července 2020

Ohnivý květ (Natalia C. Parker)


Kdyby mi někdo ještě před pár měsíci řekl, že budu číst knihu, jejíž příběh se odehrává na lodi a pojednává o "pirátech", tak bych rozhodně nevěřil. Nemám rád piráty a nemám rád knihy, jejichž příběh se odehrává na lodi. Když se mi ovšem, díky spolupráci, dostala do rukou tato kniha, tak jsem jí zkrátka musel zkusit a světe div se, nebylo to vůbec špatné.

Kniha pojednává o dívčí posádce lodi, která brázdí rozsáhlými vodami a žene se za pomstou. Jejich cílem je Aric Althair a jeho posádka, která stojí za smrtí mnoha lidí, včetně rodinných příslušníků naší dívčí posádky. Aricovi vojáci brázdí po celém moři a nebezpečí tak číhá na každém kroku. Nejsou to však jen Aricovi vojáci, kdo brázdí mořem a rozsévá kolem sebe smrt.

Příběh je více méně jednoduchý a nikterak originální. Originalitu tomu však dodává nejen to, že se příběh z drtivé většiny odehrává na moři, ale i to, jaký svět autorka vytvořila. I když jsme se mimo moře podívali jen zřídkakdy, když už se tak stalo, byl jsem překvapený, jak si autorka pohrává s jednotlivými národy a jaký svět buduje.

Je zvláštní, že autorka umí vytvořit zajímavé charaktery, ale jednotlivé dívky, které tvoří hlavní posádku, jsou si velice podobné. Doufám, že autorka v příštích dílech trochu zapracuje na jednotlivých charakterech a dívky od sebe osobnostně trochu odliší. Pokud tedy dívky přežijí další putování.

Ohnivý květ sice není žádná super skvělá kniha, ale je to dobrý rozjezd pro novou sérii, která by mohla být více než zajímavá. Potenciál tahle série určitě má a já jsem velice zvědav, kam se s dalším dílem tahle série posune.

Žádné komentáře:

Okomentovat